Patró Embarcació d’Esbarjo – PER

Reserva ara
-10%
La titulació PER et permet el govern d\\\\\'embarcacions de motor de fins a 15m per navegar fins a 12 milles de la costa.

Patró Embarcació d’Esbarjo – PER

  • Teoria: 20h* curs presencial.
    Pràctiques MOTOR:16 h.
    Formació R.O.C.A.: 12 h.
  • Material didàctic.
  • IVA.
icono_personas

La titulació PER et permet el govern d’embarcacions de motor de fins a 15m navegar (de dia o de nit) fins a 12 milles de la costa.

Per obtenir la titulació cal aprovar un examen amb 45 preguntes tipus test i has de fer 16 hores de pràctiques MOTOR  i 12 hores de formació ROCA.


Vols fer el teu curs complet d’una tirada?
Vols viure una immersió nàutica total?
EL PER A BORD ÉS LA TEVA OPCIÓ

 

*16 hores en curs intensiu.


MOTOR = Seguretat i navegació | 16h.
ROCA = Ràdio Operador Curt Abast | 12h.
VELA = Habilita la navegació a vela | 16h.
ILLES 24 = Habilita per navegar a motor fins les Balears. Amplia la eslora hasta 24m | 24h.
ILLES 48 = VELA + ILLES 24 en una sola travesia | 48h.

 

Som transparents: pots veure la ubicació de les embarcacions de la nostra flota en temps real mitjançant el sistema AIS.

Consulta les dates en escolaportbarcelona.com.

En finalitzar la compra indiqueu en el camp INFORMACIÓ ADDICIONAL.

Veure calendari

Regalar experiències úniques és molt fàcil. El compres, enviem el val, el regales… i ja, es pot utilitzar amb un límit de 6 mesos.

Marca la casella de regal i indica’ns, en notes, el nom del destinatari i la teva adreça de correu electrònic. T’enviarem aquest VAL -PDF- personalitzat!.
Vale regalo. Escola Port Barcelona

Opinions

  1. 5 out of 5

    Buenos profesores, en especial Miquel Marcé, si más adelante me apunto a otro curso espero poder volver a tenerlo como profesor.
    Estaría bien si en las “Islas 48h” la ratio de alumnos fuera algo más baja, pero entiendo que se aprovechan las 12 plazas para las que está habilitada la embarcación. El probar distintas embarcaciones, imagino que ha sido casualidad, pero me parece algo muy positivo para ver como responden según la eslora, el peso, etc.

    :

  2. 5 out of 5

    Muy profesionales en general tanto la atención de oficina como profesores y técnicos, el gerente muy amable y atento en todo momento, las embarcaciones de lujo, muy buenas y preparadas, el Fora Nirvis para la travesía a las islas de lujo muy cómodo y espacioso.

    :

  3. 4 out of 5

    La escuela muy bien en general. Los profesores muy bien, nos explican todo con detalle, pero las embarcaciones son un poco anticuadas aunque para empezar no está mal.

    :

  4. 4 out of 5

    10.

    :

  5. 5 out of 5

    Todo muy bien. Destacar positivamente a todos los profesores con los que he tratado: Miquel, Fidel y Oscar. Fidel un 10.

    :

Vols afegir una valoració?


La vostra adreça de correu electrònic no es publicarà.

Regala cualquiera de nuestros cursos o prácticas.

Es muy fácil y sin cargos adicionales, al efectuar la compra marca la opción REGALO y completa el formulario con vuestros datos.

Patró Embarcació d’Esbarjo – PER


Truqueu-me.

Envieu-més informació.

Enviar

Enviar